08
augustus
2012
|
00:00
Europe/Amsterdam

Coolblue benoemt directeur Tevreden klanten

Rotterdam, 8 augustus 2012 De cross-channel retailer Coolblue heeft Nick Lenten aangesteld als directeur tevreden klanten. Lenten is vandaag precies 12 jaar in dienst van het bedrijf. De taak van Lenten als Directeur Tevreden Klanten is duidelijk: Hij zorgt dat nieuwe klanten Coolblue leren kennen en dat bestaande klanten fans worden en blijven. Daarmee onderstreept het de ‘obsessieve focus’ op klanttevredenheid van het bedrijf. Lenten is in zijn nieuwe functie verantwoordelijk voor marketing, klantenservice, fysieke winkels en zakelijke verkoop; kortom alles wat met klantcontact te maken heeft. Hiervoor was Lenten Manager Marketing & Communicatie bij Coolblue.

Over Coolblue

Coolblue is het meest klantgerichte bedrijf van Nederland, België en Duitsland (Net Promoter Score van 68). De online retailer heeft een eigen infrastructuur met eigen klantenservice, eigen bezorging, eigen installatie, eigen reparatie én 17 fysieke winkels. In 2020 behaalde Coolblue een omzet van 2 miljard euro.