Coolblue-nieuws

Coolblue benoemt directeur Tevreden klanten

Rotterdam, 8 augustus 2012 De cross-channel retailer Coolblue heeft Nick Lenten aangesteld als directeur tevreden klanten. Lenten is vandaag precies 12 jaar in dienst van het bedrijf. De taak van Lenten als Directeur Tevreden Klanten is duidelijk: Hij zorgt dat nieuwe klanten Coolblue leren kennen en dat bestaande klanten fans worden en blijven. Daarmee onderstreept het de ‘obsessieve focus’ op klanttevredenheid van het bedrijf. Lenten is in zijn nieuwe functie verantwoordelijk voor marketing, klantenservice, fysieke winkels en zakelijke verkoop; kortom alles wat met klantcontact te maken heeft. Hiervoor was Lenten Manager Marketing & Communicatie bij Coolblue.

Over Coolblue
Coolblue is een snelgroeiend e-commercebedrijf met 9 fysieke winkels in Eindhoven, Den Haag, Rotterdam, Groningen, Utrecht, Amsterdam, Wilrijk (BE), Lochristi (BE) en Zaventem (BE). De online retailer verkoopt consumentenproducten in 10 categorieën, van Telefonie & Tablets, Computer & Netwerk, Tuin & Gereedschap tot Koken & Wonen.

In 2017 behaalde het bedrijf een omzet van 1,2 miljard euro en daarmee is het één van de grootste e-commercebedrijven in Nederland en België.