Coolblue-nieuws

Coolblue helpt werkgevers om medewerkers van thuiswerkplekken te voorzien

Samenvatting

Vandaag start Coolblue zijn eigen zakelijke dienst voor thuiswerkplekken. Met deze dienst kunnen werkgevers in Nederland en België hun medewerkers van een ideale thuiswerkplek voorzien.

Vandaag introduceert Coolblue: de Coolblue Thuiswerkwinkel. In een gepersonaliseerde Coolblue-omgeving kunnen werkgevers thuiswerkproducten aan hun medewerkers aanbieden. Werkgevers bepalen zelf het shoptegoed per medewerker én het assortiment: van zit-sta bureaus tot headsets. Medewerkers hoeven hun thuiswerkproducten niet zelf voor te schieten of te declareren. Ook kunnen ze gebruik maken van alle diensten van Coolblue. Zo krijgen medewerkers advies, kunnen ze de producten omruilen of eventueel laten repareren. Voor hun bestelling geldt: vandaag besteld, morgen in huis.

Pieter Zwart, Beginbaas bij Coolblue: “We hebben iets nieuws bij Coolblue: Thuiswerkwinkels. Hiermee helpen we werkgevers de ideale thuiswerkplek te creëren voor hun medewerkers. Inmiddels hebben we er al tientallen gebouwd. Onder andere ING, Leaseplan, Tony’s Chocolonely, en vele anderen.”

Coolblue wil nog meer werkgevers van hun eigen Thuiswerkwinkel gaan voorzien en later ook thuiswerkplekken zelf ergonomisch installeren. Ga voor meer informatie naar Coolblue.nl/Thuiswerkwinkel.

Over Coolblue

Coolblue is het meest klantgerichte bedrijf van Nederland en België (Net Promoter Score van 68). De retailer verkoopt consumentenproducten in 10 categorieën, van Beeld & Geluid, Telefonie, Computer & Tablets, tot Huishouden & Wonen. Coolblue heeft een eigen bezorg- en installatieservice én 14 fysieke winkels in Nederland en België. In 2019 behaalde Coolblue een omzet van 1,5 miljard euro.

Plaatjes Beeldig.