Coolblue-nieuws

Coolblue introduceert Coolblue Buiten

De eerste hypergepersonaliseerde bezorgservice

Samenvatting

Vandaag introduceert Coolblue de bezorgservice die klanten écht verder brengt: Coolblue Buiten. Het is de eerste gepersonaliseerde bezorgservice van heel Nederland én België.

Vanaf vandaag kunnen klanten bij Coolblue een tijdslot kiezen om vervolgens thuis te worden opgehaald. Voor alle reserveringen voor Coolblue Buiten geldt: vandaag besteld, morgen van huis.


Pieter Zwart, Beginbaas bij Coolblue, licht toe: “We bezorgen al miljoenen pakketjes aan de voordeur, installeren thuiswerkplekken achter de voordeur... Nu is het tijd voor buiten de voordeur: Coolblue Buiten. De eerste hypergepersonaliseerde bezorgservice, die klanten ook écht verder brengt. Begin Q2 starten we met de uitrol in de grote steden van Nederland en België. En we denken er hard over na om van deze service een zelfstandig bedrijf te maken. We twijfelen alleen nog of het TakeMeAway of DeliverYou gaat heten…”


Bovendien biedt de gepersonaliseerde bezorgservice ruimte voor veel meer mogelijkheden. Op dit moment test Coolblue bakfietsen voor culinaire trips en een kantoorversie om buitenshuis te werken. Later dit jaar wil de online retailer ook de Out-of-home-trainer introduceren. 


Wie met Coolblue naar buiten wil, kan zich aanmelden via Coolblue.nl/buiten

Over Coolblue

Coolblue is het meest klantgerichte bedrijf van Nederland, België en Duitsland (Net Promoter Score van 68). De online retailer heeft een eigen infrastructuur met eigen klantenservice, eigen bezorging, eigen installatie, eigen reparatie én eigen fysieke winkels. In 2020 behaalde Coolblue een omzet van 2 miljard euro.

Plaatjes Beeldig.